• VVAK VROUWEN 1 (7x7) vrijdag

• Seizoen 2023/2024

• Bovenste rij v.l.n.r.
    Henri Vos, Hetty Wunnink, Lianne van Goor, Femke v/d Broek, Lenny Veenstra, Jolanda Kat en Aniek Botter.

Onderste rij v.l.n.r.
    Groen, Petra van Oostrum, Saskia Botter, Nienke van Buuren, Esther Witte, Ellen van Leuken en Hanneke Ehlers.

Het vrouwen 7x7 team speelt mee in de vrijdagavond competitie en traint één keer in de week op donderdag. De wedstrijden worden gemiddeld eens per maand op vrijdagavond gespeeld.

• Staf

Geen informatie

• Trainingsschema

Donderdagavond 19:30-20:30 uur

Geen informatie

• Countdown

Volgende wedstrijd

01 januari 1970 uur

dag

uur

sec
  • Stats

doelpunten voor per wedstrijd

doelpunten tegen per wedstrijd

punten per wedstrijd
  • Wij zijn een groep enthousiaste dames die wel in zijn voor een gezellig potje voetbal. Wij spelen 7×7 voetbal in een vrijdagavondcompetitie en hebben een najaars- en voorjaarscompetitie.

Ons 7×7 team is opgericht in 2014. Het team bestaat uit oud-voetbalsters en dames die nog nooit gevoetbald hebben.

De training wordt iedere donderdagavond verzorgd door Henry Vos.
    Ben je een vrouw en heb je ook zin in sporten en gezelligheid? Kom gerust een keer kijken of meedoen tijdens onze training!

Ons team varieert nu in de leeftijd van 28 jaar t/m 53 jaar.

• Dit team wordt gesponsord door Transportbedrijf de Wolden.

Het bedrijf is in 2012 ontstaan uit een fusie van Klein Transport B.V. uit Zuidwolde
    en Leistra & Lensen Transport uit Kerkenveld.
    Beide transportbedrijven hebben sinds lange tijd ervaring in het RMO·vervoer, zij kunnen daarom een veilig en vakkundig transport van uw kostbare vracht garanderen.

Transportbedrijf de Wolden maakt vooraf een duidelijke offerte zodat u exact weet waar u aan toe bent.